START scoutsjaar Scouts Amberes

Binnenkort gaan we weer opnieuw van start met Scouts Amberes! Joepie!
We zijn volop plannen aan het smeden om er een leuk scoutsjaar van te maken met hopelijk veel spannende avonturen en leuke verrassingen. We kunnen jullie alvast verklappen dat er wat leidingswissels zullen gebeuren en dat er dus wat nieuwe leiders en leidsters zullen bij komen.

Met deze mail willen we jullie alvast uitnodigen voor 3 activiteiten:

• Op woensdag 16 september doen we van 16u tot 18u mee aan een inspraakmoment over den Dam. Want er gaat vanalles veranderen op den Dam en natuurlijk willen we dat er rekening gehouden wordt met de mening van kinderen en jongeren én met onze wensen vanuit Scouts Amberes ;-) --> Wil je deelnemen? Stuur een mail naar scoutsamberes@gmail.com of stuur een whatsapp in de ouderwhatsapp, zodat we concreet kunnen afspreken. Wij hebben alvast een aantal plaatsen gereserveerd voor Scouts Amberes. Dus je hoeft je zelf niet in te schrijven.
  • Op zondag 27 september houden we infomoment voor ouders en leden. Zowel nieuwe, als huidige leden zijn héél welkom! We stellen jullie de nieuwe leiding voor. Op deze dag kunnen jullie tussen 14u en 17u langskomen om je (her)inschrijving in orde te brengen en voor extra info over het scoutsjaar. Het is "vrije inloop", zodat we het corona-proof kunnen houden.
  • Zondag 4 oktober is het startdag van Scouts Amberes, tussen 10u tot 13u. Meer info volgt!

OPROEP: We zoeken nog enkele extra jongeren van 17 jaar en ouder die mee in leiding willen stappen. Ken je zo iemand? In je familie, in je straat, bij je vrienden? Laat het ons weten! We nemen graag contact met hen op. Het is onze droom om met twee takken (leeftijdsgroepen) te beginnen, maar dan moeten we wel nog 2 leiders of leidsters vinden.

Ken je nog kinderen en jongeren tussen 8 en 17 jaar, die graag zouden deelnemen aan de activiteiten. Forward hen deze mail. Neem ze mee naar één van volgende activiteiten. Laat ze contact met ons opnemen. Ze kunnen zich hier inschrijven.

Jullie horen alvast snel meer van ons! Hopelijk hebben jullie er zin in?

Groetjes,
de oude en de nieuwe leiding

Rachel, Sid, Ilias, Nordin, Mahmoud, Lala en Jonathan