Infomoment Scouts Amberes

Datum:
27/09/2020 - 14:00 to 17:00
Jin
Zin in avontuurlijke, sportieve en creatieve activiteiten? Plezier maken met vrienden uit de buurt? Eens iets anders, iets speciaal doen op zondag of in de vakantie? In de buurt, in 't stad of in de natuur? Welkom bij Scouts Amberes, onze jeugdbeweging op den Dam in Antwerpen-Noord.

Kom op zondagnamiddag 27 september langs op ons infomoment en ontdek of Scouts Amberes iets voor jou is. Het is "vrije inloop", zodat we het corona-proof kunnen houden. Dus je komt eender wanneer tussen 14u en 17u.

Je kan ineens je inschrijving in orde brengen. Of je kan je opgeven om 3 keer te komen proberen. Zowel nieuwe als huidige leden zijn héél welkom!

Het infomoment gaat door op de picknickbanken in Samentuin Damhof (Lange Lobroekstraat z/n tegenover nummer 77)