Amberes-shop

Bestel hieronder je Amberes-trui, Amberes-T-shirt of Amberes-scoutsdas.

Wil je de maten beter bekijken? Kijk dan hier voor de maattabellen.

We hebben ook 2de hands scoutskledij. Laat ons weten wat je zoekt of wat je in de aanbieding hebt.

We nemen graag contact met je op.

1 Plaats je bestelling 2 Te betalen 3 Bestelling afgerond
Kies hier een maat. Kostprijs: €15
Kies hier een maat. Kostprijs €16
Kies hier een maat. Kostprijs €5,5
Kostprijs €5,5
We verkopen kledingsstukken 2de hands voor volgende prijzen: - Trui Scouts Amberes €8 (momenteel geen in voorraad) - T-shirt Scouts Amberes €3 (momenteel geen in voorraad) - Scoutsdas Amberes €4 (1 in voorraad) - Scoutshemd Scouts en Gidsen Vlaanderen €10 (meerdere in voorraad) - Scoutstrui Scouts en Gidsen Vlaanderen €10 (1 in voorraad) Niet alles is altijd in voorraad. Maar we gaan graag op zoek voor u.
Als de kledingsstukken in goede staat zijn, betalen we het volgende aan u: - Trui Scouts Amberes €5 - T-shirt Scouts Amberes €2 - Scoutsdas Amberes €3 - Scoutshemd Scouts en Gidsen Vlaanderen €8 - Scoutstrui Scouts en Gidsen Vlaanderen €8
Je betaalt dan voor de huur: - Trui Scouts Amberes €8 - T-shirt Scouts Amberes €3 Als je ze netjes teruggeeft, krijg je terug: - Trui Scouts Amberes €5 - T-shirt Scouts Amberes €2
CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
7 + 2 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.