Afspraken

Verwittig altijd als je niet komt.

Vanaf dat je lid bent, verwachten we dat je elke activiteit komt. Als je een keer niet kan komen, dan laat je dat weten aan de leiding. Hier vind je hun contactgegevens.

Scoutskledij (hier meer info)

Als je naar Scouts Amberes komt, draag je best steeds warme speelkleren die vuil mogen worden, een regenjas en gemakkelijke schoenen.

We hebben ook onze eigen scoutskleren. Het is niet verplicht om scoutskleren te dragen, maar we raden het wel aan. Het is ook gewoon leuk om een T-shirt of trui van Scouts Amberes te hebben ;-)

Een Scouts Amberes-trui, Scouts Amberes-T-shirt, een scoutshemd, een scoutstrui, een groene broek of rokje. Niks moet. Maar het kan allemaal bij Scouts Amberes. We hebben ook tweedehandskleren, om de prijs te drukken.

Meer info in onze Amberes-shop