Over ons

Zin in avontuurlijke, sportieve en creatieve activiteiten? Plezier maken met vrienden uit de buurt? Eens iets anders, iets speciaal doen op zondag of in de vakantie? In de buurt, in 't stad of in de natuur? Welkom bij Scouts Amberes, onze jeugdbeweging op den Dam in Antwerpen-Noord. Kom gerust eens proberen of Scouts Amberes iets voor jou is.

Wanneer?

Wij spreken meestal af op zondag, de ene week in de voormiddag van 10u tot 13u, de andere week in de namiddag van 14u tot 17u. Soms passen we de uren aan, aan de activiteit. Hou het programma goed in de gaten. De exacte planning kan je terugvinden bij 'activiteiten'.

Waar?

We spreken telkens af aan Samentuin Damhof, in de Lange Lobroekstraat tegenover nummer 41 (Damhof op Google Maps

Ons lokaal is naast Damhof, in een oude slachthuishal op de Slachthuissite.

Wie kan deelnemen?

We hebben 2 takken (leeftijdsgroepen), namelijk:

• de kapoenen en welpen
  • de jonggivers en givers

Tussen 17 en 28 jaar? Word leiding!

Wij zijn een nieuwe scoutsgroep en dus continu op zoek naar nieuwe leiding om onze werking uit te breiden. We zijn daarom op zoek naar extra jongeren tussen 17 en 28 jaar die zich vrijwillig willen inzetten voor kinderen, tieners en jongeren uit de buurt. Hoe meer jongeren we daarvoor vinden, hoe meer activiteiten we kunnen aanbieden. Ben jij 17 jaar of ouder en wil jij toffe activiteiten organiseren en meedoen? Weet jij wat kinderen, tieners en jongeren van den Dam en omstreken graag zouden doen in hun vrije tijd? Sluit dan aan bij Scouts Amberes en maak onze buurt nog toffer voor de jeugd.

Wie is er nu leiding?

We hebben een 10-tal leiders en leidsters die voor uw zoon of dochter leuke activiteiten zullen ineen steken. We doen dat helemaal vrijwillig en met heel veel goesting!

LEIDING:

• Sid Moeyersoms (0483/23.91.86)
  • Jozefien Mellebeek (0476/24.50.31)
  • Hsibullah Niazi
  • Jan Mellebeek
  • Daisy Van Gils
  • Remy
  • Ali Al Zeer
  • Eva
  • Dries
  • Fatima
  • Senne