Tussen 17 en 28 jaar? Word dan vrijwillig leiding bij Scouts Amberes.

Scouts Amberes wilt groeien, help jij mee?
In 2018 zijn we van start gegaan met Scouts Amberes op den Dam, een jeugdbeweging voor kinderen en jongeren tussen 8 en 28 jaar uit de buurt. Nu zijn we nog klein, maar bedoeling is om te groeien tot een volwaardige scoutsgroep op Den Dam 2060. Zodat écht veel kinderen en jongeren van den Dam en omstreken kunnen genieten van onze fijne activiteiten.
Om meer leden en meer activiteiten te kunnen aanbieden, hebben we ook meer leiding nodig.

Kom naar het infomoment voor nieuwe leiding op zondag 20 september.
Ben je tussen 17 en 28 jaar? En heb je zin om toffe activiteiten te organiseren voor kinderen en jongeren uit de buurt? Kom dan nu zondag 20 september om 13u naar het infomoment voor nieuwe leiding op de picknickbanken in Samentuin Damhof (Lange Lobroekstraat z/n tegenover nummer 77).
Ook wie Scouts Amberes vanop de zijlijn wilt ondersteunen met raad en daad (koken op weekends en kamp, materiaal beheren, lokaal beheren, communicatie, af en toe leiding geven...) is meer dan welkom.