PAUZE tot en met 15 november

Beste vrienden,
Gisteren werden de verstrengde corona-maatregelen gecommuniceerd. In theorie mogen we nog verder activiteiten doen. Maar toch aarzelen we zelf om voort te gaan met activiteiten. We voelen die aarzeling ook bij (onze koepelorganisatie) én andere scouts- en gidsengroepen.
Daarom beslisten we toch om ook voor de -12jarigen de scouts even op PAUZE te zetten. Dit wilt concreet zeggen dat het alvast tot en met 15 november GEEN scouts zal zijn.
Met pijn in het hart. Want dit is voor ons ook een pijnlijke en heel trieste beslissing. Het is echter aan iedereen om zijn/haar steentje bij te dragen en wij willen daar dan ook onze verantwoordelijkheid in nemen.
We laten hopelijk zo snel mogelijk weten dat we terug samen plezier kunnen maken. En we zoeken ondertussen een manier om toch contact te houden met elkaar. Daar hoor je nog van.
We hopen op jullie begrip.
Moesten er vragen, opmerkingen of ideeën zijn, twijfel dan zeker niet om ons te contacteren.
Zorg ondertussen goed voor elkaar. Stuur gerust eens een fotootje of een berichtje met al jullie leuke gezellige bezigheden bij jullie thuis of ergens buiten in een park.
We houden contact. ❤️
Groetjes,