NIEUWS over de tweedaagse!!! 6 en 7 juli 2019

Dag allemaal,

op zaterdag 6 en zondag 7 juli gaan we met Scouts Amberes op tweedaagse!

De locatie van het kamp is geheim, omdat het vinden van onze kampeerplek deel uitmaakt van het spel.

(ouders die het toch graag weten, kunnen dit op verzoek krijgen, maar NIET aan jullie kinderen vertellen!!!)

Concreet:

• Jullie worden op zaterdag 6 juli om 11u00 verwacht in het Centraal Station van Antwerpen. We spreken af in de grote centrale stationshal beneden aan de trappen.
  • Zondag 7 juli zijn we terug omstreeks 19u. Opnieuw in het Centraal Station, in de stationshal aan de trappen. (we verwachten dus dat ouders hun kinderen brengen naar en ophalen in het station)
  • Kostprijs van de tweedaagse: €15 over te schrijven op BE13 7350 4863 1239 op naam van Scouts Amberes tegen ten laatste 4 juli 2019. ***
  • inschrijven voor deze tweedaagse doe je door een mailtje te sturen naar scoutsamberes@gmail.com of bij Joke via de whatsapp.

We slapen in tenten.

In je rugzak (die je zelf kan dragen op de trein! - als je geen goed rugzak hebt, laat het ons dan weten, dan zoeken wij een oplossing)

• een propere onderbroek
  • propere kousen
  • pyjama
  • regenjas
  • warme trui
  • tandenborstel, tandpasta, zeep, haarborstel, washandje, grote handdoek, zonnecrème
  • zwembroek of badpak
  • (water)sandalen (of als je dat niet hebt: turnsloefen, of slechte schoenen)
  • voldoende boterhammekes in een brooddoos + een koek + een drinkbus met genoeg water in --> zorg dat je zeker genoeg bij hebt!!!! Wij voorzien pas eten voor 's avonds!
  • een slaapzak --> Laat ons weten of je die zelf hebt, of dat je die wilt lenen van de groep.
  • een matje (geen luchtmatras, want dat is te zwaar om mee te nemen) -->  Laat ons weten of je die zelf hebt, of dat je die wilt lenen van de groep.

Wat doe je aan?

• schoenen waar je goed mee kan stappen
  • je scoutsdas
  • als je dat hebt: je scoutshemd
  • gemakkelijke kleren

Groetjes,

De Leidingsploeg!

*** Geld mag geen reden zijn om niet mee te kunnen gaan op tweedaagse. Is het financiëel moeilijk? Meld ons dit dan discreet, dan spreken we ons solidariteitsfonds aan. Wij gaan hier ook discreet mee om.

Daarnaast kan je via de mutualiteit ook een deel van het kampgeld terug krijgen.