NIEUWS kamp Herentals

Dag allemaal,

van 3 tot 5 augustus gaan we met Scouts Amberes voor de allereerste keer op kamp!

Dit kamp gaat door in Den Brink in Herentals (Bosbergen 1, 2200 Herentals). We slapen in tenten.

Jullie worden op vrijdag 3 augustus om 18u30 verwacht in het Centraal Station van Antwerpen. We spreken af in de grote centrale stationshal beneden aan de trappen. Zondag 5 augustus zijn we terug omstreeks 16u. Opnieuw in het Centraal Station, in de stationshal aan de trappen. (we verwachten dus dat ouders hun kinderen brengen naar en ophalen in het station)

Kostprijs van het kamp: €24 over te schrijven op BE13 7350 4863 1239 op naam van Scouts Amberes tegen ten laatste 1 augustus 2018. * **

Van zodra je hebt betaald, krijg je meer info van de leiding.

Groetjes,

De Leidingsploeg!

* Geld mag geen reden zijn om niet mee te kunnen gaan op kamp. Is het financiëel moeilijk? Meld ons dit dan discreet, dan spreken we ons solidariteitsfonds aan. Wij gaan hier ook discreet mee om.

** Daarnaast kan je via de mutualiteit ook een deel van het kampgeld terug krijgen. Laat ons weten bij welke mutualiteit je zit, dan zorgen wij voor een ingevuld attest.