Nieuw scoutsjaar start op zondag 6 oktober!

Beste leden,
Beste ouders,

We vliegen er weer in!

Zondag 6 oktober 2019 spreken we weer af voor onze 1e scoutsactiviteit van dit nieuwe scoutsjaar.
Hopelijk zijn jullie er klaar voor? Want we hebben dit jaar wel wat nieuws voor jullie in petto. Want binnenkort kunnen we in een nieuw eigen lokaal. We mogen immers 2 jaar lang gebruik maken van een lokaal op de Slachthuissite. Voorlopig kunnen we daar nog niet in. Maar om er al gewoon aan te worden, hebben we een nieuwe afspraakplaats: Samentuin Damhof, dat is de gezamenlijke (moes)tuin van de buurt.

Dus, plaats van afspraak: Samentuin Damhof, tegenover Lange Lobroekstraat 77, 2060 Antwerpen-Dam
Wanneer?       Zondag 6 oktober 2019
  Start 9u30
  Einde 12u30
Wat doen we? Toffe scouts- en kennismakingsspelletjes.
Wat neem je mee?     Koek + drankje
   Je mag gerust ook een vriend of vriendin (8 tot 14 jaar: °2006 - °2011) meebrengen!
    Uiteraard is nieuwe leiding ook welkom ;-) (17+)
Tip: kleed je zeker warm aan

Zondag 13 oktober van 14u30 tot 16u30 plannen we een ouderinfomoment.
Alle ouders zijn welkom. Kinderen mogen (maar moeten niet) meekomen, maar moeten uiteraard flink mee vergaderen, als ze komen ;-) (ouders zijn vandaag zelf verantwoordelijk voor hun kinderen)
Afspraak aan Samentuin Damhof, tegenover Lange Lobroekstraat 77. We wandelen van daaruit samen naar het nieuwe lokaal.
Meenemen:
  • Neem een drankje of een versnapering mee. Wij zorgen voor de bekertjes.
  • Als je dat hebt: een stoel die je niet meer nodig hebt, of een klapstoel (die je dan terug mee naar huis kan nemen)

Wat staat er op de agenda?

• Lokaal bezichtigen + oplijsten welke werkjes er moeten gebeuren in het lokaal
  • Opstart ouder-/lokalencomité
  • Zijn er ouders (of grote broers, zussen, neven, nichten, vrienden...)  die mee een engagement willen opnemen?
  • In orde brengen herinschrijving leden

Zondag 20 oktober 2019 van 9u30 tot 12u30 Scouts! Meer info volgt!

Ter info: jullie krijgen elk nog een persoonlijke mail, om je inschrijving opnieuw in orde te brengen.