Onze enige écht Scouts-Amberes-das is binnen!

Onze enige échte scoutsdas van Scouts Amberes is binnen! Onze kleuren zijn donkergrijs en rood.

Een scoutsdas, mét dasring en badge (keuze uit 1 van de 3) kost €10. Wie wilt, kan in 3 schijven betalen (€4, €3, €3). Je kan de scoutsdas kopen aan 't begin of 't einde van een activiteit. Je kan het geld cash betalen, maar overschrijven op onze rekening is nog gemakkelijker: BE13 7350 4863 1239 op naam van Scouts Amberes met vermelding van "scoutsdas voor voornaam + naam". Je krijgt de das dan op de eerstvolgende activiteit.

Vanaf dat je lid bent, verwachten we dat je elke activiteit deze scoutsdas draagt. Zo ben je herkenbaar als scouts en ben je verbonden met andere scouts van over heel de wereld!