Zomerkamp 2023

Joepie, we gaan binnenkort op kamp!

Stilaan geraakt alles in gereedheid voor ons kamp. We gaan een hele week op kamp en kijken er enorm naar uit.

Wanneer en waar?

Het kamp gaat door van 2 tot 8 juli in De Kluis in Sint-Joris-Weert. Dat is een jeugdverblijf van Scouts en Gidsen Vlaanderen in Vlaams-Brabant. We slapen in tenten, maar we hebben ook een blokhut ter beschikking voor bij slecht weer, om ons te wassen, voor gezellige binnenactiviteiten, om te koken of te eten...

We gaan héén met de trein en komen terug met de bus.

• Vertrek: zondag 2 juli om 10u00 aan het standbeeld op het Koningin Astridplein (voor het Centraal Station)
  • Terug: zaterdag 8 juli om circa 15u30 aan Samentuin Damhof

Deelnameprijs

• €70 gewoon tarief*
  • €42 voor wie verminderd lidgeld/verhoogde tegemoetkoming heeft*

Na inschrijving krijgt u een mail met de vraag om het kampgeld te betalen en de medische fiche in te vullen.

* Is het gewoon tarief of verminderd lidgeld voor u te hoog, laat het ons discreet weten. Dan verlagen we het tarief tot wat wel kan. Bij Scouts Amberes mag geld nooit een reden zijn om niet te kunnen deelnemen aan de activiteiten.

Kampboekje

Hulp gezocht om op 8 juli het kamp in schoonheid af te sluiten.