Samen het scoutsjaar in schoonheid afsluiten

Op zondag 7 juli sluiten we het scoutsjaar samen in schoonheid af aan Samentuin Damhof (Lange Lobroekstraat tegenover nummer 41)

• Tussen 12u en 14u ruimen we materiaal op en zetten we eten klaar.
  • Tussen 14u en 16u drinken en eten we samen iets.

Ouders, familieleden, vrienden en natuurlijk de leden en leiding zijn welkom! We vragen wél om in te schrijven. En we zoeken ook helpende handen.

Zowel op zaterdag 6 juli (14u-17u), als op zondag 7 juli (12u-14u) gaan we, tijdens dat leden en leiding genieten van de laatste uren op kamp, met de ouders ook klusjes doen en opruimen in het lokaal. Ook daarvoor kunnen we helpende handen gebruiken. Wil je daar ook bij helpen? Laat het hieronder weten.

1 Start 2 Complete
(vul hier de naam van het scoutslid in)
We vragen een "vrije bijdrage" om mee te eten/drinken.
Ter info: de kosten die u maakt voor het maken van eten, of het kopen van drank, worden terugbetaald.
CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
3 + 1 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.